Marcel wordt door het team omschreven als een fijne leidinggevende, met volle aandacht voor de mens achter de werknemer.
Marcel is eindverantwoordelijk en contactpersoon voor de zakelijke markt. Ook zorgt hij er voor dat het team op de hoogte is van de laatste ontwikkelingen in de mark, zodat er altijd een eerlijk én juist advies gegeven wordt. Vakkundigheid en klanttevredenheid staan bij hem voorop. De focus kan liggen op diverse zaken; het behalen van het juiste rendement, het bedenken van een esthetisch fraaie installatie of juist zo onzichtbaar mogelijk te plaatsen.
Marcel wordt door het team omschreven als een fijne leidinggevende, met volle aandacht voor de mens achter de werknemer.
Hij ziet hen als collega’s en hecht veel waarde aan individuele kwaliteiten om zo het team te versterken.
Wanneer hij, door een stapje extra te doen, zijn klanten kan verrassen, geniet hij volop.
Hij is trots op alle mooie projecten die ze hebben mogen verzorgen. Of het nu gaat om een groot SDE project, een bekend hotel in Amsterdam of om twee zonnepanelen op een tuinhuisje in het dorp om de hoek. Elke klant doet ertoe en krijgt de aandacht die ze verdient bij De Laat Solar Systems.
Angelique is zakelijk, maar wel altijd met de mens voorop. Ze is gezellig, met een no-nonsens mentaliteit.
Ooit begonnen als kapster en schoonheidsspecialiste is Angelique nu de ‘sturende’ kracht binnen het team. Ze is verantwoordelijk voor alle organisatorische zaken op kantoor en tevens het eerste aanspreekpunt voor nieuwe klanten. Ze houdt zicht op de klanttevredenheid, de aftersales en of alle afspraken op schema lopen. Ook regelt ze teamzaken, zoals een lunch op donderdag en de vrijdagmiddagborrel.
Angelique is zakelijk, maar wel altijd met de mens voorop. Ze is gezellig, met een no-nonsens mentaliteit. Tevens ontfermt ze zich over de PR en houdt ze in het oog of iedereen lekker in zijn vel zit.
Het meest bijzondere vindt ze nog steeds dat klanten promotie maken voor De Laat Solar Systems. Persoonlijke aanbevelingen zijn zo waardevol.
John is verantwoordelijk voor de particuliere verkoop binnen het bedrijf. Daarvoor komt hij bij u aan huis, om de situatie ter plekke te beoordelen.
Als voormalig politieagent en rijschoolhouder weet John goed te luisteren en af te stemmen op zijn gesprekspartner. Hij is een mensen-mens en weet met zijn aanpassingsvermogen gemakkelijk aansluiting te vinden. Klanten geven regelmatig aan het idee te hebben John al langer te kennen.
Waarden zoals afspraak is afspraak en punctualiteit, zijn belangrijk voor hem. Hij zal er alles aan doen een gemaakte afspraak na te komen.
John is verantwoordelijk voor de particuliere verkoop binnen het bedrijf. Daarvoor komt hij bij u aan huis, om de situatie ter plekke te beoordelen, u te adviseren en te meten. Een goede voorbereiding zorgt dat de installatie zo efficiënt mogelijk uitgevoerd kan worden. John houdt zich verder onder andere bezig met de planning. Hij geeft graag iedere klant de aandacht die deze verdient. Collega’s geven aan dat John een duizendpoot is, stressbestendig en oplossingsgericht.
Als werkvoorbereider ziet hij de monteurs het liefst zo kort mogelijk in het magazijn. Dat is voor hem het teken dat hij zijn werk correct heeft gedaan. Wanneer alles tijdig en compleet klaar staat kunnen de monteurs zonder problemen en oponthoud op pad. Het magazijn, of zoals hij het zelf zegt ‘mijn huiskamer’ valt volledig onder Rick zijn verantwoordelijkheid. Het geeft hem voldoening, deze zo netjes en overzichtelijk mogelijk in te delen. Zodat de voorraad altijd actueel is en er geen kostbare tijd verloren gaat aan onnodig zoeken.
Naast het magazijn is Rick medeverantwoordelijk voor het aanmaken van de klantportals. Zodat u een goed zicht hebt over de energie opbrengst. Rick is leergierig en houdt ervan om kansen te pakken als ze zich voordoen. ‘Je kan beter spijt hebben, van wat je hebt gedaan, dan dat je een kans niet hebt durven pakken.’ Hij kijkt dan ook met plezier uit naar onze nieuwe locatie, waar hij het magazijn nog beter kan afstemmen op alle wensen.
Wanneer zich een technisch probleem voordoet zal hij alles in het werk stellen dit secuur op te lossen. ‘Als ik ergens aan begin wil ik het perfect afwerken’.
Freek is de serviceman van ons team, hij werkt als servicemonteur. Wanneer zich een technisch probleem voordoet zal hij alles in het werk stellen dit secuur op te lossen. ‘Als ik ergens aan begin wil ik het perfect afwerken’. Zijn leergierigheid komt hem hierbij goed van pas.
Freek is klantvriendelijk en zegt er zelf een ‘kick’ van te krijgen als iets lukt en is pas tevreden als alles 100% werkt.
Net zoals onze andere teamleden houdt Freek van persoonlijk contact.
Freek werkt zowel voor de particuliere als zakelijke markt, dit zorgt dat hij breed georiënteerd is en makkelijk kan bijspringen waar nodig.
Gerry zorgt als administratief medewerkster dat alles op kantoor op rolletjes loopt.
Van administratie tot kantoorvoorraad, ze draait er haar hand niet voor om. Gerry werkt secuur en zal niet rusten tot het kleinste detail op orde is. Ze haalt dan ook veel voldoening uit een kloppende administratie.
Gerry heeft voordat ze bij De Laat kwam, ruim 20 jaar als secretaresse gewerkt bij een ontwerpburo. De ervaring die ze daar heeft opgedaan sluit perfect aan bij haar huidige werkzaamheden. Weet ze iets niet, dat maakt ze het zichzelf snel eigen. Zo draagt ze vanuit haar expertise bij om de werkzaamheden binnen het team nog beter te stroomlijnen. De dynamiek van onze branche trekt haar erg aan, geen dag is hetzelfde.
Gerry is spontaan, kan snel schakelen en is loyaal. Ze houdt van de veelzijdigheid binnen het bedrijf en van het gevoel om het als team samen te doen.
In 2012 begonnen Marcel en Angelique aan een nieuw ondernemers avontuur, nadat ze jarenlang directeur/mede-eigenaar zijn geweest van Isolatiebedrijf W. v.d. Hanenberg. Hun persoonlijke leven vroeg om verandering, doorgaan op deze wijze was geen optie meer.
Ze besloten samen op onderzoek te gaan. Life planning bracht ze tot nieuwe inzichten. Zo leerden ze bij Pit Gooskens wat nou écht belangrijk is en ook dat zekerheid in het leven niet bestaat. Juist door los te laten, kwam er ruimte voor nieuwe mogelijkheden. ‘We wisten; dit is het moment om een carrière stap te maken’. Daarnaast bracht een krantenartikel over zonne-energie en goede gesprekken met de buurman, voldoende nieuwe inzichten om deze stap te wagen. In het begin pakten ze alles aan, om na 3 jaar hard werken een kantelpunt te ervaren. De bekendheid in de regio groeide en daarmee ook het klantvertrouwen. Iets waarop nog altijd goed gescoord wordt. Voor Marcel en Angelique staan eerlijkheid, vertrouwen, persoonlijk contact en doen wat je belooft voorop, om de klanttevredenheid te waarborgen. Dit dragen ze uit bij alles wat ze doen, zowel naar hun klanten als naar de eigen medewerkers.
Ook wanneer u ergens niet volledig tevreden over bent, horen ze dit graag. Er zal altijd een passende oplossing bedacht worden om u optimaal te laten genieten van uw zonnepanelen.
Ze zijn het meest trots op wat ze samen hebben opgebouwd en kijken met een positieve blik vooruit. Ze blijven zich ontwikkelen om ook in de toekomst de beste duurzame oplossingen voor opwek en gebruik van energie te kunnen bieden.